Annons:
Etikettom-sajten-om-ifokus
Läst 852 ggr
Aleya
5/18/16, 6:13 PM

Sajtvärden är dålig.

Hej alla kära medlemmar! Om ni undrar varför det är så låg aktivitet här så är det nog mest för att jag som är Sajtvärd är ganska dålig i min Endometrios just nu. Nästan lika illa som i november då jag var inne på sjukhuset och fick ligga inne. Men har ni idéer om hur man ska liva upp sidan så skriv gärna. Men aktiviteten lär inte direkt gå upp nu inom en snar framtid. /Aleya - Sajtvärd på endometrios

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Annons:
Ebolaa
5/18/16, 6:22 PM
#1

Du har ju skrivit regelbunda inlägg - så jag ser inte att du skulle vara en dålig Sajtvärd, kära du!  Nu undrar jag nog om ditt fysiska mående avspeglas på din självkänsla? :) Det är ju inget ovanligt att vi med Endometrios faktiskt visar på depression, att man känner sig kass i kroppen och tyvärr också som människa.

Du är inte ensam 🌺

Bättre att tända ett ljus än att förbanna mörkret.

Aleya
5/18/16, 6:29 PM
#2

#1 nu blev det missuppfattning tror jag. Jag menar dålig i min sjukdom och inte som människa. 😂

Så tokigt det blev. Men lite kul.😃

Det jag ville mer informera att jag inte kommer orka lägga upp några artiklar eller hålla sidan rullande.(för det är på rött på mätaren just nu, så aktiviteten är inte på topp)

Tack för ditt stöd. ☺

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Ebolaa
5/18/16, 6:46 PM
#3

#2 Hihi, oops. Så det kan gå. Det var din titel på inlägget som kunde tolkas lite åt båda hållen. Sry :)

Hoppas ditt mående vänder snarast! Kram 🌺

Bättre att tända ett ljus än att förbanna mörkret.

Aleya
5/18/16, 6:56 PM
#4

#3 jag misstänkte att det eventuellt skulle kunna misstolkas. Men hey, ett gott skratt lindrar smärtan lite. 😎

Ja jag kanske eventuellt slutar vara så tjurskallig och åker in i helgen om jag känner att kroppen inte orkar mer.

Men jag drar mig tyvärr för att åka in. För jag känner att ne men lite Smärta är ju inte så farligt(fast sist hade jag så högt blodtryck att det inte var nå vidare och börjar få ont i huvudet igen så tror att jag snart får ge mig) och att jag inte kommer dö av det.

Och sen brukar jag ändå få morfin som inte hjälper för fem öre. Men vi får se. 

Tack åter för supporten.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Upp till toppen
Annons: