Annons:
Etikettoff-topic
Läst 2096 ggr
IngridSvensson
2015-06-05 23:22

Sommar

Nu är sommaren på G, och jag tänkte höra med er medlemmar om vad ni tänker göra denna sommar? Jag har precis börjat med en ny behandling, Synarela, och förhoppningsvis har jag en bättre sommar än förra året. Så vi har anmält oss till olika tävlingar med hunden här i länet, det ska bli så kul!


Skråmyrs blogg
We will one day, Venture to the stars. 
RegnbågeStjärnor

Annons:
Thotis90
2015-06-09 22:46
#1

Jag ska spendera tre veckor med min sambo då vi har tagit semester samtidigt :) Först ska vi vara i Halmstad i en vecka där vi ska hälsa på hans familj. En vecka efter hemkomst ska jag fotografera bröllop och två dagar senare tar vi in på hotell för att förlova oss! Jag har en bröllopsfotografering till sen i juli, men det är inte under semestern.

Kan hända att jag slutar med mina Minipiller också för att försöka bli gravid igen. Det känns som att det händer mycket här.

Medarbetare på Bloggande, Endometrios, Ensamhet, Motionspepp och Ångestsjukdomar Stjärnor

IngridSvensson
2015-06-10 07:29
#2

Vad roligt för er! Åh all lycka till till att det går vägen . #1


Skråmyrs blogg
We will one day, Venture to the stars. 
RegnbågeStjärnor

Aleya
2015-06-11 00:24
#3

Jag funderar på att hinna åka ner till Örebro och testa jaga zombies.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

IngridSvensson
2015-06-11 12:03
#4

Åh vad roligt! Är det zombiewalk du menar? Låter riktigt kul. #3


Skråmyrs blogg
We will one day, Venture to the stars. 
RegnbågeStjärnor

Aleya
2015-06-11 12:23
#5

#4 nix… man är en grupp i en lokal som ska jaga zombies. :)

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

IngridSvensson
2015-06-11 20:49
#6

Okej, men det låter ju kul! :D


Skråmyrs blogg
We will one day, Venture to the stars. 
RegnbågeStjärnor

Annons:
JonnaCecilia
2015-06-11 23:17
#7

Jag ska chilla med min valp :D och min sambo och mina marsvin :) Testar hormonspiral, ska orka tjata på diverse läkare om att faktiskt komma ihåg att skriva ut medicinerna de lovat och se hur de funkar. Dels sömnhormon från vc och sen de Smärtstillande som gynekologen skulle skriva ut. Imorgon ska jag till Sahlgrenska och göra om ett autonomtest som jag gjorde för ca en månad sen, men (typiskt min otur) det blev något tekniskt fel så jag måste göra om det. Tack och lov inget som gör ont, men det är lite jobbigt. Ska ligga på en brits med massa elektroder och blodtrycksmätare, andas på speciella sätt, och till sist ska britsen resas till 70-80 graders vinkel och se hur blodtrycket förändras. Känns väldigt drygt att lägga all den energin IGEN! Att ta sig dit (en timme med bil enkel väg), mina föräldrar tar ledigt från jobbet osv. Låter ju inte som så mycket, men med mina sjukdomar är det en veckas energi, minst. Så nästa vecka kommer jag vara lagom pigg, och har en valp som väcker mig för att gå ut och kissa mitt i natten och vill leka kl 7 på morgonen… Zzzzz… Men hon är så sjukt söt så jag förlåter henne allt! (Bifogar bild bara så ni får se vilken sötnos hon är) I övrigt hoppas jag slippa läkare i sommar, fast vill få min elrulle äntligen… Vågar jag hoppas, eller blir det en till sommar utan frihet? :/ Har skickat in en del blanketter, har några till… De ringde från en myndighet idag och hade fått in mina papper, men jag hade glömt skriva på! Haha, inte bara kroppen som är trött, hjärnan med! Suck. Hoppas annars ha en lugn skön sommar med mycket sol, familj och vänner :)

JonnaCecilia
2015-06-12 07:44
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Glömde ju såklart bilden, haha

IngridSvensson
2015-06-12 09:44
#9

Åh vilken söt liten en! Blir så valpsjuk… Nä hoppas du slipper läkarbesök, det tar så mycket krafter från en. Ta det lugnt i sommar och njut när det är finväder! #7


Skråmyrs blogg
We will one day, Venture to the stars. 
RegnbågeStjärnor

Upp till toppen
Annons: