Annons:
Etikettfakta-och-symtom
Läst 688 ggr
Lia
8/31/16, 11:53 PM

Ägglossning?

Jag fick ägglossning som vanligt för nästan en vecka sen. Denna gång kändes det mer än det brukar. Faktum är att det inte ens släppt än. Det blev bättre dagen efter, men sen dess har det känts som mild ägglossning alldeles för länge. Jag har aldrig varit med om detta förut, det brukar försvinna efter 2 dagar. Någon som varit med om detta? Är det normalt? Ska jag oroa mig? Ska jag bara vänta ut det? Usch, blir jätterädd när jag läser att det kan vara blindtarmen, blir så nojig!

Annons:
Aleya
9/1/16, 5:43 AM
#1

Jag brukar ha ont från ägglossning till mens nästan. Det liksom hugger. Och vid mens så är det ju såklart sju resor värre. Så har jag det. Men det är ju inte så för alla. Men smärtor kan ändra sig. Tyvärr. Men dom du känner sig orolig och det har inte gått bort inom några dagar så kontakta sjukvården.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Lia
9/1/16, 9:56 AM
#2

Tack! Det kommer alltid bra svar ur dig! :-) jag avvaktar lite och ser hur det går.

Aleya
9/1/16, 4:06 PM
#3

#2 jag hoppas bara att det löser sig för dig. Men skulle du som sagt bli sämre fort så föreslår jag 1177. Dom brukar kunna vara bra på att svara på frågor. ☺

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Upp till toppen
Annons: