Problem med att kissa.
Jag har behandlingen Cerazette 2 tabletter per dag. När jag väl började med detta märkte jag att mitt underlivet inte blev glad. Inte nog att jag blev torr men började urinröret tjorva. Fick trängningar. Har kollat Könssjukdomar och om jag har urinvägsinfektion. Men inte. Så tippar att det är Cerazette som spökar. För det blev värre när jag fick börja äta två tabletter. Undrar mest om någon fått liknande problem under behandling med hormoner? (minipiller, P-piller osv)

Memento mori

Medarbetare för Julen
Skråmyrs blogg
We will one day, Venture to the stars. 

Urinträngningar är vanligt vid Endometrios. Det står bl.a. listat som symptom för sjukdomen på 1177s hemsida. Jag tror att torrhet du upplever beror på pillerna, men att urinträngningana i sig beror på sjukdomen.
Medarbetare på Bloggande, Endometrios, Ensamhet, Motionspepp och Ångestsjukdomar 
#1 riktigt så illa har det inte varit. Men illamående har jag haft. #2 dock har det inte varit så illa ens innan jag började med P-piller. Så är tveksam att endon hunnit smyga sig till urinblåsan. Så är mer lur på att dom torra slemhinnorna har att göra med detta. Och då det börjat i samband med pillrerna.

Memento mori

Medarbetare för Julen
Okej, vad skönt för dig! Hoppas på att det fortsätter så för dig #6
Skråmyrs blogg
We will one day, Venture to the stars.