Smärtlindring!
För två timmar sen tog jag 100 mg tramadol och 1330 mg alvedon. Det hjälper inte tillräckligt! Behöver mer smärtlindring och får inte ta ibuprofen. Någon med tips?
Åka bil med sätesvärmare, ringa och bli föreskriven en högre dos tramadol eller åka in.
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Åka bil? Har inte körkort. Och jag får också mer ont av värme (reumatiskt) :-( får nog ringa då om det inte blir bättre smart!
Åk in till akuten!
Svårt att svara på ts. Skulle jag vara du, så skulle jag ringa 1177 för att rådfråga lite.
Skråmyrs blogg
We will one day, Venture to the stars. 

Jag tog mer medicin igen innan jag skulle sova, och jag vaknade en gång i halvtimmen hela natten. Det är bättre nu, men jag är helt slut! Tack för era svar!
Jag fick ta 2*665 mg av gyn eftersom jag inte kan ta ibuprofen. Idag känner jag mig dålig i kroppen. Som kramp i käken och bålen, det tar på krafterna att prata, det är ansträngande att andas och jag mår väldigt illa. Och extrem trötthet.
Tror bara jag blev utmattad av allt och det är ju bättre nu :-) tycker inte att det är konstig alvedon :-P
Jag har bara Alvedon 1 gr. Men har ju hört om dessa 665. Men inget jag tar eller fått erbjudande om. Så därför tyckte jag att det var konstigt. :) Jag säger angående mående: man ska inte plåga sig i onödan. Bara för att verka duktig. Men förstår att du är slut. Hade en sådan dag igår. Och det är ok det med. :)

Memento mori

Medarbetare för Julen
#10 Jo jag behöver mer smärtlindring än jag kan få oftast, så då tar jag ju allt jag blir erbjuden, men det är endast 1-2 dagar i månaden som tur är :-) sen brukar jag bli nekad vård när jag ringer, och även på 1177 är de många gånger otrevliga, så jag drar mig för att ringa så länge jag bara kan
Ja jag med! Ska snart hem till pappa! :-)