Kostråd?
Någon som har några bra kostråd som underlättar Smärta? Typ, vad bör man undvika för mat om man har ont (tänker svårsmält mat).
Skråmyrs blogg
We will one day, Venture to the stars. 

Okej, jag har hört att lchf fungerar super för vissa. Men man får inte äta vilka grönsaker som helst har jag läst någonstans? Man kanske ska undvika gluten..
Skråmyrs blogg

#2 potatis är ett big nono. Dock är bra grönsaker exempelvis vitkål, blomkål, broccoli, rättika osv. Beror ju på hur liberal man är. Jag ex älskar palsternacka, men jag vet få som skulle äta det som kör lchf. Kolla kolhydrat.ifokus, där får man en bra överblick.

Memento mori

Medarbetare för Julen
Okej, jag får dock lätt halsbränna du Fet mat.. älskar också palsternacka! Funderar på att bli peskitarian igen men får se hur nya behandlingen fungerar. :)
Skråmyrs blogg

Okej, kan inte skada av att pröva dieten! Ska forska lite mer. Vad kul! :)
Skråmyrs blogg

IFD (inflammation freed diet)! Den bygger på att man äter livsmedel som hämmar inflammationer i kroppen.
Medarbetare på Bloggande, Endometrios, Ensamhet, Motionspepp och Ångestsjukdomar 
Prövade lchf och det funkade inte alls på mig. Ska pröva ditt förslag #7
Skråmyrs blogg

Tror jag är som du Ingrid, jag klarar inte fet mat alls. Blev vegetarian september 2013 och det är toppen för mig. Har tidigare testat glutenfritt, FODMAP, och magen sparkade bakut. Mycket grönsaker och lite fett funkar allra bäst för mig. Har gått över från veg till pescatorian dock. Dels av bekvämlighet.
Min blogg: Fibroflicka med myalgisk encefalomyelit.
Okej nä det är helt otroligt vad magen krånglar av fett.. Aha är det så det heter pescatorian, då äter man fisk? Ska nog bli det snart. :)
Skråmyrs blogg

Tror det iallafall, jag kallar mig det! ;) Äter fisk, men inget annat kött. De flesta äter nog även skaldjur men det tål inte jag :)
Min blogg: Fibroflicka med myalgisk encefalomyelit.
Nä, inte direkt.. #12
Skråmyrs blogg