Synarel
Någon här som behandlats med Synarel och kan berätta hur behandlingen gick? Vad fick ni för biverkningar? Hjälpte behandlingen?
Behandlingen var tuff, men totalt värt det. Fick min behandling förlängd, men kände efter 1 år att jag skulle testa en annan behandling. Så nu har jag Qilara, men ännu ej Blödningsfri. Ska ge det fyra månader till enligt gyn.
#3 då kanske det är värt att testa för mig. Är qilara Minipiller typ?

Memento mori

Medarbetare för Julen
Om du inte blir Blödningsfri med Qlaira så finns det annat att prova. Jag äter dubbel dos Gestrina och är Blödningsfri.
Medarbetare på Bloggande, Endometrios, Ensamhet, Motionspepp och Ångestsjukdomar 
Menar du Qlaira #3 ? För jag har ätit qlaira i snart fem månader och haft otroligt många mellanblödningar. Ska byta till Cerazette tror jag. Hoppas den nya behandlingen fungerar för dig iaf! 🙂
Skråmyrs blogg
We will one day, Venture to the stars. 

Jag går på Synarela nu och har ännu inte slutat blöda efter 10 veckors blödning. Men började med behandlingen i fredags och nu börjar jag blöda mindre. Det gör mindre ont nu också. Har inte fått några biverkningar än tror jag. Blivit förkyld så kan inte svara på det ännu.
Skråmyrs blogg
We will one day, Venture to the stars.