Endometrios iFokus

Endometrios

Etikettoff-topic
Läst 827 ggr
Aleya
0

Din sommar...

Hur har er sommar varit? Har det varit fint väder? Träffat nya spännande människor? Eller haft en skön semester funkar ju med. :) Själv har jag träffat min killes släkt. Kul. Hade bara 2 veckors semester ännu. Så hur har din varit?

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

IngridSvensson
1

Väldigt dåligt väder hela sommaren. Men jag har mått väldigt bra! Skön semester på fyra veckor och en vecka nere i Göteborg .

Skråmyrs blogg
We will one day, Venture to the stars. 
RegnbågeStjärnor

Aleya
0

#1 vädret har ju varit speciellt. Vad gjorde du för kul i Göteborg?

Medarbetare för Julen

IngridSvensson
0

Vi var på Liseberg och så åkte vi även till Skara. Var jättekul, vi var ett gäng som drog ner. Hade jättekul! Du ska inte ha någon mer semester i sommar ?😊 #2

Skråmyrs blogg
RegnbågeStjärnor

Thotis90
0

För vår del blev semestern ungefär som planerat. Vi spenderade första veckan nere i Halmstad (bor i Dalarna) hos fästmannens familj. Det var bra väder när vi åkte ner och när vi åkte hem, men inte däremellan så vi fick hålla oss inne. 

Veckan efter att vi kom hem fotograferade jag mycket, bl.a. mitt första bröllop. Det gick väldigt bra och brudparet (som jag har fotograferat förut) var nöjda. 

I början av sista semesterveckan åkte vi till Gävle där vi shoppade, gick på bio (hade hela salongen för oss själva), gick på restaurang där vi förlovade oss och tog in på hotell - där vi åt lyxig choklad. Dagen efter spenderade vi dagen på Furuvik :)

Medarbetare på Bloggande, Endometrios, Ensamhet, Motionspepp och Ångestsjukdomar Stjärnor

Aleya
0

Nu har jag semester. Och jag tar det chill och har hittat ett nytt spel att spela. Så mina tre veckor blir nog bra. :)

Medarbetare för Julen

IngridSvensson
0

Härligt! Själv jobbar man och stormtrivs! Hamnat i konstgjort klimakterie så jag mår så himla bra också.

Skråmyrs blogg
RegnbågeStjärnor

Aleya
0

#6 härligt. Mår gött av min p ring. Har dock mellanblödningar nu. Så har lite ont

Medarbetare för Julen